Ha bejelölöd a csillag melletti négyzetet, akkor megjegyzem, és ha legközelebb jössz, rögtön ez az iskola fog megjelenni.
> Bersek József Általános Iskola > Aktuális > Országos Labdarúgó Diákolimpia

Országos Labdarúgó Diákolimpia

Június 13-tól 16-ig rendezték Egerben az Országos Labdarúgó Diákolimpiát.

Fotóalbum
III. korcsoportos csapatunk mivel még sohasem szerepelt Országos Döntőn, nagy várakozással indult útnak szombaton a korai reggeli órákban vonattal a helyszínre. A közel 6 órás utazás után a helyi Bornemissza Gergely Szakközépiskola Kollégiumban foglaltuk el szállásunkat. A regisztráció során mindenki egy Országos Diákolimpiát hirdető pólóval gazdagodott, amelyben az este folyamán részt vettünk a megnyitó ünnepségen. Itt összesen 68 csapat, köztük kosarasok, kézilabdázók, röplabdások és labdarúgók voltak jelen.

Szombaton a csoportmérkőzésekre került sor, a délelőtt folyamán a Győr és Kisvárda, míg délután Békéscsaba és Nagyatád ellen mérkőztünk meg. Vasárnap egy helyosztó mérkőzést játszottunk Szeged csapata ellen, így a délutánt kihasználva a helyi Strandfürdőbe látogattunk el, tanulóink nagy örömére. A nap egy Dobó tér és Vár környéki sétával és mozizással végződött. Hétfőn délelőtt játszottuk utolsó mérkőzésünket Budapest csapata ellen. Összesítésben a 16. helyen végeztünk, ami annyit jelent, hogy iskolánk az ország 16. legjobb III. korcsoportos labdarúgó csapata! Sok és felejthetetlen élménnyel gazdagodtunk a négy nap során, bízva abban, hogy a jövőben is lesz lehetőségünk részt venni Országos Döntőn!

Eredmények:
Csoportmérkőzések: Bersek – Győr 0-3
Bersek – Kisvárda 0-0
Bersek – Békéscsaba 3-0
Bersek – Nagyatád 1-2

Helyosztók:
13-16 helyért: Bersek – Szeged 0-5
Bersek – Budapest 0-0,büntetőkkel 3-4

Csapattagok: Borsos Bálint,Réti Marcell,Bella Alex,Poór Máté,Rádl Botond,Őri Kilián,Horváth Richárd,Mercs László,Balogh Martin,Kiss Brúnó,Károlyi Szabolcs,Fricz Dávid
Kísérők: Terplán Zoltán, Réti László, Mercs szülők, segítségüket ezúton is köszönjük!