Ha bejelölöd a csillag melletti négyzetet, akkor megjegyzem, és ha legközelebb jössz, rögtön ez az iskola fog megjelenni.

Iskolai gyermeknap

Csodaszép napsütéses napra virradtunk 2017. június 14-én.

Fotóalbum
A Szülői Munkaközösség anyagi támogatásának és Németh Szabolcs apuka felajánlásának köszönhetően a felső tagozatos diákok az élő csocsót, míg az alsósok az ugráló várat élvezhették több óra hosszat. A délelőtt folyamán a kisebb diákok kirándulni mentek, míg a nagyobbak a város különböző pontjain, 8 állomáshelyen hajtottak végre ügyességi, sportos és logikai feladatokat. Volt íjászat, tekézés, kapura rúgás, kosárra dobás, kerékpáros ügyességi pálya, KRESZ-teszt, Free go-val szlalomozás, szaltózás, célba dobás, a Kőszegi Mentőállomáson újraélesztési gyakorlat egészségügyi totóval. Volt tanítványunk, Preiner Zsolt szervező munkájának köszönhetően a horgászverseny sem maradt el. Az ebéd után máris finom fagyit kapott valamennyi diákunk. A Szülőknek köszönhetően számtalan tombolatárgyat lehetett megnyerni. A délutáni programsorozatot a Kőszegi Kötélugrók lendületes, látványos műsora nyitotta meg. A kicsik nagyon élvezték az arcfestést, az aszfaltrajzot, az X-boxos táncot, a bűvész Johny lufihajtogatását, a tűzoltó autót, vízzel való céllövészetet, és a Szülők által működtetett büfé palacsintáit és frissítő üdítőit. A felső tagozatosok még floorball-ban mérhették össze az ügyességüket évfolyamonként. A nap zárásaként a Kőszegért Egyesület felajánlását, 5 fős lékai strandra való belépőt sorsoltunk ki.
Élménydús, szép napot tölthettünk együtt. Köszönöm a Szülői Munkaközösség, a Kőszegi Rendőrkapitányság, az önkéntes tűzoltók, az iskolavezetés és kollégáim segítségét a lebonyolításban!

Szép nyarat, jó pihenést kívánok Mindenkinek!

Horváth Márta
DÖK segítő tanár, főszervező

Agg Valentina 4. a osztályos tanuló tollából

Évadzáró gyermeknap

Végre felkerült a táblára az „A” betű. Már csak egy nap és vége a tanévnek.
Reggel a hangosbemondó indította a Gyermeknapot. Ezután az alsó tagozatosokkal a Csónakázó-tóhoz, a Királyvölgy érintésével a Bechtold Látogató Központ melletti játszótérre vettük az irányt. Rövid pihenő és tízóraizás után az osztályok közötti rókakereső versenyt megnyertük. Számháborúzás majd szabad játszás következett. Ezután visszaindultunk az iskolába, ahol ebédelés után kezdődött a kötélugrók bámulatos bemutatója. Nagy Jonathan mindenkinek lufit hajtogatott. A büfében ingyen palacsintát és limonádét kaptunk. Az udvaron arcfestés és ugrálóvár hívogatott mindenkit. A nagy melegben igazán jól esett a hűsítő fagyi. Aki akart, András bácsi termében x-box – al játszhatott. Nagy kedvenc volt a tűzoltók által rendezett célba lövés. Tartályból vizet pumpálva kellett az üvegeket eltalálni. Változatos és kedvünkre való programokból válogathattunk.
Köszönjük tanárainknak, hogy ilyen emlékezetessé tették ezt a napot.

Harkány Júlia 4. a osztályos tanuló tollából

A gyermeknap

A tanév vége előtt gyermeknapot rendeztek az iskolánkban.
Reggel az alsósoknak kirándulást szerveztek. Elmentünk a Csónakázó-tóhoz és sokat játszhattunk. Lehetett kidobózni, focizni és hullahoppkarikával játszani. Utána a Chernel-kertben rókákra vadászhattunk és szám háborúztunk. Délután visszamentünk az iskolához, ahol 14 órától játékos feladatok vártak minket. Ugrálóvár, arcfestés, lufihajtogatás és még a tűzoltók is eljöttek kedvünkért. Mindenki kapott fagyit és nagyon jól éreztük magunkat.
A gyermeknappal vidáman búcsúztattuk a tanévet és már alig várjuk a nyári szünetet.